Lov nu!

Ja då var det dags för ännu ett påsklov! SKÖÖÖNT! Sitter och tare lugnt med skön musik och en bira. Skrev ju inte på hela dagen igår och det berodde på att jag var halvt död. Hade feber och ont i varenda jäkla kroppsdel. Idag är det mycket bättre, har bara den jävla hostan kvar och så är jag lite snuvig. Men men, går väl över snart hoppas jag. Skönt att inte ha feber iaf...

Har varit med Tobbe idag, vi var hos Fredde i hans garage och ugglade ^^ Hehe, men nu sitter man hemma och väntar på samtal från Mr.Tobbe. Han skulle visst hem och käka hos sin mor. Får se när han blir klar då. Skönt att solen kom fram en liten stund nu på kvällen, har ju varit riktigt kasst väder annars idag.

Längtar såååå till sommaren, så man kan få åka lite bil och festa hela nätterna. Så man kan vara uuuute och slippa frysa. Förhoppningsvis åker man med på CCCP-kryssningen 12-14 Juni också, det är något som skulle vara riktigt nice. Får hoppas att det blir av då.

Nu ska jag fortsätta dricka lite bira och ta det lugnt. Ha en skön skärtorsdag folket.

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0