Låååångfredag!

Ville bara påpeka att denna fredag förmodligen är lika lång som alla andra fredagar och även som alla andra dagar överhuvudtaget, 24 timmar alltså. Men men, hoppas på att det händer något skojigt idag. Är sjukt sugen på att bärsa och grilla. Så fint och skönt väder!

Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga just nu, men det kommer väl senare idag. När jag har gjort något intressantare än att sitta här och glo. Tänkte bara påminna er om att jag längtar så sjukt mycket till sommaren. Och en annan sak som kan vara bra för er att komma ihåg är att jag är bäst! (Det är som terapi för mig att påminna mig själv om att jag är bäst, det bygger upp självförtroendet). Sen är det ju faktiskt sant också så...

Hör av mig senare om det finns något vettigt att skriva om. Annars får ni ha en trevlig låååångfredag!

/ S.S

Kommentarer
Postat av: sandra

ja men visst är den filmen helt underbar!? älskar den :)

våran hund fick valpar i natt förresten, så snart slänger jag upp lite bilder på dem små liven ;D hahaha <33

2009-04-11 @ 16:37:08
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0