Jour denna vecka, DÖÖÖÖ!

Aah, nu sitter man i skolan igen. Ännu en måndag som man ska klara av. Sandra den korven är inte här idag, hon hälsar på sitt gammla gymnasium och Amanda är ledig idag för att hon hade jour förra veckan. Så idag är det bara jag och Dahna här... Förutom dom andra i klassen då. Haha... Hur som helst. Det suger för att jag har jour den här veckan. Vilket betyder att jag ska vara i skolan och ta hand om hästarna hela veckan inkl. helgen. Fy satan va trist det är. Från 7 på morgonen, man ba dör alltså. Blir inget megafestande på valborg iaf, om ens något alls. Då kommer jag aldrig palla vara i stallet klockan 7 på morgonen dagen efter. Men men, får se hur det blir.

Hade för övrigt en helt underbar helg. I fredags var jag, Sandra, Sofia och några av hennes vänner på Harry B James och festade järnet. Riktigt nice ställe, synd bara att det var smockat med folk och att en viss Sarah blev utslängd. Haha, aja... Väktare är fittiga i huvudet. Så är det bara, dom överdriver så jävla mycket. Synd om ni tar illa upp, men så är det bara. Jag vet det med säkerhet eftersom det bara inte har hänt mig utan även mina päron och vänner. Sjukt, sluta upp med era löjliga påståenden. Visst fan var jag full det sticker jag inte under stolen med, MEN, man behöver inte överdriva. Så det så.

Sen i lördags åkte jag, Sandra och Cazzi hem till mitt ex Kim :) Hade jättetrevligt, typ chillfest eller vad man ska säga. Var sjuuuuukt sliten igår (söndags) efter helgens alla bravader. Men helt underbar helg, så tack alla mina underbara vänner för att ni gjorde min helg till en av dom bästa på länge! Älskar er alla... Dessutom åkte jag, Sandra och min lilla syster till Täby i lördags eftermiddag. Jag handlade ett par tights som är som jeans, en rutig blus och ett svart linne med tryck. APNÖJD med dom köpen! Toppen, toppen... Sen träffade jag min kära vän Tobbe igår också. Så åkte vi hem till Robin och kollade på hans nya lägenhet. Det var trevligt.... Synd bara att jag var så jäkla bakis. Haha... Aja, hoppas ni fortsätter läsa min blogg trotts att jag är rätt dålig på att uppdatera. Ni vet att jag har en hel del för mig så har inte så mycket tid över till att skriva här ;) Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag så får vi se om jag skriver någe mer ikväll.


/ S.S


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehehe aa det blev ett par underbara bilder där ;)

Aaa tack detsamma, vi får göra om det snart, puss !

2009-05-02 @ 15:25:39
URL: http://biizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0