FIRA MIG PÅ FREDAG!

WIHO! Utgång på Fredag med denna söta tös :)



Ska bli JÄTTESKOJ! Visst Sandra?! Hihi... Vi ska väl typ fira att jag har blivit 18 år och så ska vi parta lite bara :) Hör av er om ni ska med! Alltid kul med fler folk man känner.

Vi ska iaf föra med lite vin och så. Får försöka att inte bli allt för packade innan vi ska iväg. Haha!

Dessutom ska Tim och hans vänner komma ner på besök! SKOOOOOOOOOOOJ!



Har saknat dig din lilla jävel ;) Hehe... För er som inte vet så var vi tillsammans för snart 2 år sen ^^ Men i alla fall, ska bli skoj att träffa dig igen.

Skriver kanske senare om jag har lust, men nu ska jag fortsätta med pluggandet! Puss hej...

/ S.S

Kommentarer
Postat av: sandra

men min goa lilla vän, du kunde inte tagit en liiite snyggare bild på mig? HAHA ;D<33

2009-04-23 @ 20:48:06
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0