Bara för att jag ville härma Sandra, HAHA!

Lovar du att vara ärlig? Jajamänsan!

Du heter: Sarah Angelica Elisabeth Sellerholm

Smeknamn: Sara-Mara?! Eeeh, typ bäst i världen brukar folk säga till mig!

Låt som när du är ledsen sörjer till? Många

Beroende av: Mina nära och kära, närhet, trygghet m.m. Även Kaffe.

Vad behöver du mest just nu: En mysig kram av någon mysig person

Hur imponerar man på dig? Omtänksam, gullig, humor och skratt m.m.
Brukar du skratta för dig själv? LÄTT!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nu missade du hästen på tygeln, de du önskade. Haha. Sandra och Dahna

Var bor du? Vallentuna

Trivs du där: Mmm, har bott här nästan hela livet.

Äger du några converse: Jajamänsan... Ett par röda dojjor!

Sprit, cider, vin eller öl: Hmm, både vin och öl. Men helst vin... Både vitt och rött!

Vad har du för mobil: Sony Ericsson C902

Nästa mål i ditt liv: Ehum?! Skaffa mig en redig grabb ;) Haha!

Hur svarar du i mobilen: Aah, hallå?!

Vem ringde du senast? Saldokontroll, haha... Jag ringer inte, folk ringer mig ;) Ojoj! TERAPI PÅ HÖG NIVÅ!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Detta abonemang har ringt för ... kronor osv.. HAHAHAA!

Antal timmar sömn inatt: Hmm, vet inte. Vaknat upp 2-3 gånger. Men somnade runt halv 2 och gick upp halv 11.

Sov du ensam: Nää, min kissekatt sov med mig!

Brukar du komma i tid: Hmm, NEJ! Är den största tidsoptimisten i världen.

När mår du bra: När jag har dom jag älskar och tycker om hos mig.

Hur känner du dig nu: Seg och konstig :O Typ flumhumör AB! Längtar tills imorn...

Vad tycker du om fötter: IIIIIIIIUH! Jag har fotfobi så lista ut själva vad jag tycker om såna där hemska saker.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe, Te, Juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-00

Är du blyg? Aa ibland faktiskt, när jag gillar en kille kan jag vara blyg inför honom ^^

Sysslar du med någon idrott: Ridning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Aa, för det har hänt mig.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Aa, skulle väl göra sånt som en tjej inte gör ^^ Haha!

Är du nöjd med ditt liv: Hyffsat! Men jag behöver en POJKVÄN! FATTA!!!! GAAH...

Vad är det värsta du vet? Tvestjärtar, silverfiskar, i stort sätt alla insekter och fötter + en hel del annat. Den här listan skulle bli väldigt lång om jag fortsatte.

Vad längtar du till? Fredag och sommaren :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? LÄTT! ÄLSKAR MINA TJEJOR OCH MINA GRABBAR <3

Om ett år?: Är det nästan studenten för min del och förhoppningsvis har jag jobb på G och en pojkvän.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen... Vill inte prata med folk då.

Är det okej att gråta: Klart!

När grät du senast: Hmm, i lördags tror jag.

Har du piercing:  Mm, i naveln och har haft i läppen och näsan. Ska ta i tungan.

Vill du gifta dig: Tror inte det!

Vill du ha barn: Japp.

Hur vig är du: Kan ju åtminstonde sätta foton bakom huvudet och nästan gå ner i spagat :O

Vilken är din favoritglass: TWISTER

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte... Mycket möjligt.

Vilken ögonfärg har du: Grön/Gula typ :O

Hur ofta tränar/motionerar du: Rider 3 gånger i veckan, sen går man en hel del också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej sarah det stämmer inte, du är skitsöt!! men jag bjuder på den där bara för att du fyllde år igår ;D<33333

2009-04-23 @ 21:06:48
Postat av: Anonym

Fin bakgrund! :)

2009-04-23 @ 22:14:23
URL: http://lebbs.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHAHA vadå ser ut som en liten tant??!!! ingen är finare än den andra :P hade bara den bilden på oss tillsammans så det fick bli den även fast vi ser ut som bill&bull ;D<333

2009-04-24 @ 10:39:30
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0