Äntligen fredag igen!

Åååh, älskar fredagar. Vet dock inte vad jag ska göra. Vill helst inte sitta hemma och glo denna fredag också, har nämligen gjort det ett par fredagar i rad. Lite småtrist sådär... Var en helt ok dag i skolan idag. Jag, Amanda och Sandra gjorde skönaste videon klicka på denna länk för att se videon: EN TRASIG STRUMPA

Haha, jag är så ful, verkligen tror att Sandra ska ta ett foto och så filmar snorungen! HAHA! Så fruktansvärt hett! BTW, blev så sjukt arg igår. Vi ska inte få rida hos Minna i 3:an!!!!!!! Vi ska fortsätta rida på Upplands bro ryttarförening. FY FAN! Har sett fram emot att få rida hos Minna för att ALLA säger att det är bra där och att man får lära sig massor med saker. Men nä, då ska skolans styrelse, eller vad fan det är, bestämma vart vi ska rida. TA ER!

Hatar att rida där och tänker inte ens berätta varför, för då lär man åka dit för det om någon jävel som tycker om att skvallra läser detta. Finns i princip INGET som jag tycker är bra på det stället. Jag kan säga så mycket som att jag lär få IG i ridning, jag vägrar rida där i 3:an också. Glöm och dröm... Tror det är fler i min klass som kommer göra likadant. Kanske någon enstaka som fortsätter åka dit, men då är man ju dum i huvudet. Jag tänker helt enkelt inte gynna deras verksamhet. Och jag har mina orsaker. Ni som rider där vet nog vad jag menar.


Nu ska jag ta det lite lugnt och vänta på att mor och far ska komma hem. Dom har nämligen varit på kryssning från igår till idag. Sweden rock kryssningen... Hoppas dom köpt med sig något skoj! Hihihi... Skriver möjligtvis senare.


/ S.S


Kommentarer
Postat av: sandra

Du måste ju ladda upp filmen när jag fäller amanda i vattenpölen också! ;D hahaha.. <3

2009-04-04 @ 13:31:56
URL: http://sandraapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0