AJ!

Men åååh, har typ blivit förkyld på riktigt... VISSTE DET! Jävla skit. Hostar som ett cp och gör så äckligt jävla ont i lungorna och halsen när man hostar. Snorar också, mysigt värre liksom. Vet inte om jag kommer till skolan imorgon. Mår inte speciellt bra nu, tror jag har feber också. Usch... Hoppas det går över till helgen för då ska jag och Sandra parta! SÅ DET SÅ!

Hur som helst har det varit en bra dag annars. Jag och Caszandra har haft en så jäkla härlig dag. Vi gick en sväng med hennes söta vovve Chila, sen hem till henne, grillade kött som vi åt med pommes och bea :) MUUUUMS!!! Fick såna jäkla sommarkänslor, helt uuuunderbart! Sen satt vi ute på hennes altan i soleeen och drack bira (2.8:or, jag dricker som sagt öl för att det är gott inte för att bli full). 2 st var, sen blev det dags för mig att gå hem vid halv 7 för mådde inte speciellt bra, måste dessutom plugga. Hoppas ni har haft en minst lika skön dag i vårsolen.

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0