Aah, men jag vet inte!

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Händer inte speciellt mycket i mitt otroligt intressanta liv just nu. Ja, jag vet att ni vill läsa om mitt underbara liv, men har inget att säga om det just nu. Känner mig jävligt röksugen för tillfället. Har funderat en liten stund nu om jag orkar gå ut och misshandla mina stackars lungor. Får se när jag gör det, mycket roligare ifall man får sällis. Jag bara tooooklängtar till sommaren, vill åka ut till Linn's landställe ute på Karlsudd i Vaxholm. Åååh, älska... Måste prata med min kära vän om det. Saknar ju henne som satan också. Så jäkla trist att vi nästan ALDRIG umgås längre, pratar någon gång då och då liksom, men tycker inte det räcker faktiskt. SÅ LIIIIINN! Vi måste börja umgås mer, vi bor som sagt bara 10-15 min gångväg från varandra. HAAHA!

Jaja, för övrigt har jag nog inte så mycket mer att säga än att det finns fler vänner som jag saknar och gärna umgås mer med. Mycket möjligt att jag skriver senare idag... Beror på om jag har lust att dela med mig mer av mitt fruktansvärt intressanta liv. Hej svejs!

/ S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0